شهید مجیــد ذبیــحی حمزه کلایی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید مجیــد ذبیــحی حمزه کلایی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید مجیــد ذبیــحی حمزه کلایی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام مجید ذبیحی حمزه کلایی از شهدای دانش آموز شهرستان بابل می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : قربانعلی
تاریخ تولد : 1343/07/08
تاریخ شهادت : 1361/01/04
محل تولد : بابل
گلزار شهدای گله محله بابل
نحوه شهادت : جراحات وارده به بدن
محل شهادت : رقابیه- عملیات فتح المبین
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

آخرين مطالب

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

1.    شهادت می دهم که نیست معبودی جز خدای واحد. آنجا که تو را بشناسم چگونه قبول کنم بر خویشتن که تن به زور زرداران و و تزویرگران دهم؟ چگونه تورا بشناسم و نفی نکنم بتهای خیالی و سنگی و گوشتی را؟ چگونه تو را بشنلسم و نفی نکنم بتهای خیالی و سنگی و گوشتی را؟ چگونه تو را بشناسم و باز فریاد خواستن دنیای فانی را سر دهم؟ نه، هرگز چنین نخواهم کرد. ننگ و نفرین بر دنیای زیبای فریبنده. 

2.    به امتم، برادران و دوستان بگوید که من کشته شدم تا سلسله جلیله روحانیت جاودان بماند. گوشت و پوست و استخوانم بسته به روحانیت است که اینان وارثان به حق امام زمان (عج) در سنگر ایدئولوژی هستند. من فدای خمینی بزرگ و روحانیت شدم تا با خونم بگویم زنده باد اسلام، پاینده باد روحانیت متعهد اسلام. و شما بدانید که اگر روحانی نباشد اسلام نخواهد بود، و اگر اسلام نباشد، انسانیت انسان نخواهد بود.


3.    به مادرم بگویید که مرا به خاطر اینکه فرزندش هستم. مادرم دوستم بدار چون فرزند اسلام بودم و دوستم بدار چون شیعه بودم.

4.    توصیه می کنم شما را به اطاعت از امام، به اطاعت از ولی فقیه به اطاعت از رهبر کبیر اسلام خمینی بزرگ که اسلام بدون فقاهت، اسلامی خواهد بود که از کرملین و واشنگتن سر چشمه گرفته است.


5.    به برادران مسجدی و مؤمن به اسلام و انقلاب و معتقد به فقاهت بگویید که سعی نمایند تا فکری رساله ای داشته باشند و اسلام را قبل از آنکه بخواهند مانند مادیون در زیر چاقوی آزمایشی ببرند و بشناسند، از قلب خویش اسلام را اختیار نمایند.

میثم میثم
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۷ موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱ نظر